مبانی انیمیشن سازی دو بعدی: حرکت حیوانات

{{ CC.currentVideo.title }}

{{ category }}

تصویربرداری از حرکات یک اسب، سگ، یا هر موجود دیگه ای در انیمیشن دو بعدی، نیازمند درک اصول و تکنیک های مشخصیه. در این دوره، درموت اوکانر به شرح نحوه ی انیمیت کردن حیوانات چهارپا در حین راه رفتن، یورتمه و دویدن میپردازه. درموت آناتومی حیوانات و انسان رو با هم مقایسه میکنه و بخش های مشابه رو به ما نشون میده. اون همچنین مقدمات راه رفتن چهار دست و پا رو آموزش میده و توضیح میده که جایگاه پاهای جلو و عقب رو چطور تعیین کنیم و اونا رو به شکلی واقع گرایانه به حرکت دربیاریم. به علاوه، یاد میگیرین که چطور تغییرات جزئی در تک تک تنظیمات برای دویدن ایجاد کنین و چرخه دویدن کارتونی شکلی رو به وجود بیارین. موضوعات شامل: مروری مقدماتی بر حرکات راه رفتن مروری بر عکسهای مای بریج و ویدیوهای برگرفته از آنها درک مقدمات راه رفتن چهار دست و پا تنظیمات پاها برای ایجاد حرکت طبیعی از چهار نعل انیمیت کردن راه رفتن و یورتمه ی اسب ایجاد هویت واقعی و یا اصلاحات جزئی در دویدن

  • دانلود فایل تمرین

  • {{ CC.course.likes | persianDigit }} 43:09 ۲۷
    • ۸,۰۰۰ تومان
    • تعداد دروس : ۱۱
    • تاریخ انتشار ۲۱ روز پیش
    • سطح : {{ CC.levels() }}
    • تولید شده توسط : لیندا
    • صدا پیشه
    • مترجم

    نظرات

    شبکه های اجتماعی

    درباره ما

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت دانو می باشد.